Notícia
Una investigació de la UdL demostra que els canvis en la dieta influeixen en el metabolisme
7.07.2011.Un estudi metabolòmic coordinat per investigadors de la Universitat de Lleida, publicat a la revista 'Journal of Proteome Research' i utilitzat per científics per comprendre millor el funcionament de l'organisme i detectar l'origen de possibles...
Llegir més








